Może nad Morze
Apartamenty Międzyzdroje
REGULAMIN APARTAMENTÓW
Aby zapewnić naszym Gościom spokojny i bezpieczny pobyt w naszych apartamentach, opracowaliśmy poniższy regulamin
WSTĘP
1. Niniejszy Regulamin określa sposób zawarcia umowy najmu noclegu, zasady rozliczania, a także
anulowania rezerwacji w ramach Usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Wynajmującego.
Usługodawca/ Właściciel – Może nad Morze Ewa Jałocha z siedzibą w Gutowie Małym,
przy ul. Za parkiem 5a, będąca stroną umowy najmu Apartamentu na pobyt wypoczynkowy lub turystyczny z Klientem.
Klient/ Gość – osoba prawna lub osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, będąca stroną umowy o czasowe korzystanie z lokalu mieszkalnego .
Apartament – lokal mieszkalny, opisany w ofercie przedstawionej na stronie internetowej www.mozenadmorzemiedzyzdroje.pl, który Klient wynajmuje na pobyt czasowy w celach wypoczynkowych lub turystycznych.
REZERWACJA
1. Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu apartamentu.
2. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
3. W momencie dokonania rezerwacji i wpłaty na konto, umowę najmu uważa się za zawartą.
4. Rezerwacji można dokonać :
a. wysyłając formularz ze strony www.mozenadmorzemiedzyzdroje.pl
b. telefonicznie pod numerem tel.: +48 663230648
c. mailowo: balticusmiedzyzdroje@gmail.com
5. W trakcie rezerwacji Klient zobowiązany jest do podania następujących informacji:
– Termin pobytu (data zameldowania oraz wymeldowania);
– Planowana godzina przybycia;
– Wybrany Apartament;
– Dane kontaktowe (imię, nazwisko, numer telefonu, adres, adres e-mail);
– Nr Dowodu osobistego
– Liczba osób w apartamencie, z tym zastrzeżeniem, że nie może ona przekraczać
dopuszczalnej liczby osób wskazanej w ofercie;
6. Pouzgodnieniu warunków i ceny rezerwacji, zostanie ona potwierdzona przez zespół
Może nad Morze i nadany numer rezerwacji .
7. Rezerwacje należy potwierdzić wpłacając na konto zadatek w wysokości 30% opłaty za pobyt.
Kwotę zadatku należy wpłacić na wskazany numer rachunku bankowego w ciągu 24 godzin od daty
zgłoszenia chęci rezerwacji. W tytule przelewu proszę wpisać: zadatek, imię i nazwisko,
data pobytu, numer rezerwacji
4. Rezerwację uważa się za dokonaną z chwilą uiszczenia zadatku na rachunek właściciela apartamentu
w: Banku Santander numer konta 28 1090 1421 0000 0000 4201 1085 , odbiorca Może nad Może,
Ewa Jałocha i potwierdzenia przez właściciela apartamentu dokonania rezerwacji.
5. Wpłata zadatku stanowi równocześnie akceptację niniejszego Regulaminu.
6. Brak wpłaty zadatku w ustalonym terminie spowoduje anulowanie rezerwacji.
8. Wpłata pozostałej części należności (70%) dokonywana jest nie później niż 7 dni przed terminem
rezerwacji. W tytule przelewu proszę wpisać: cała należność, imię i nazwisko, data pobytu, numer rezerwacji
9. W sytuacji rezygnacji z apartamentu, zadatek nie podlega zwrotowi.
10. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00, w dniu rozpoczęcia pobytu zgodnie z rezerwacją
(zameldowania) i kończy o godzinie 10:00, w dniu zakończenia pobytu zgodnie z rezerwacją
(wymeldowania). Ewentualny wcześniejszy przyjazd lub późniejszy wyjazd możliwy jest po
uzgodnieniu z właścicielem, w zależności od dostępności apartamentu.
11. Klucze do apartamentu przekazywane są bezpośrednio przez właściciela/pracownika M nad M.
12. Wynajmujący ma prawo do odmowy wydania kluczy w przypadku, gdy Klient:
– nie posiada ważnego dowodu tożsamości,
– znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
– zachowuje się w sposób agresywny.
13. Zdanie klucza w dniu wyjazdu odbywa się w sposób ustalony z właścicielem apartamentów
Może nad Morze.
14. W sytuacji skrócenia czasu pobytu, rezygnacji z części pobytu, niezależnej od właściciela
apartamentu, płatność za niewykorzystany czas nie jest zwracana, a także nie zwalnia to
Najemcy z obowiązku pokrycia zobowiązań powstałych w związku z pobytem.
15. Cena usług świadczonych przez właściciela apartamentów nie obejmuje ubezpieczenia.
Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia ciała lub mienia Najemcy
zaistniałe w apartamencie jak i całym obiekcie.
16. W sytuacji konieczności interwencji policji możliwe jest natychmiastowe wypowiedzenie umowy ze
strony Wynajmującego bez zwrotu opłat za niewykorzystany okres pobytu. Właściciel apartamentu
nie ponosi kosztów interwencji policji.
17. Właściciel może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu opłat za
niewykorzystany okres pobytu w przypadku nieprzestrzegania któregokolwiek z postanowień
niniejszego Regulaminu
18. Dokonując rezerwacji najemca apartamentu wyraża zgodę na przetwarzanie przez właściciela
Obiektu danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych
osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
na potrzeby realizacji usługi najmu apartamentu i kontaktu z Najemcą.
19. Regulamin stanowi umowę pomiędzy stronami obowiązującą od momentu wpłacenia zadatku.
W razie konfliktów dąży się do polubownego załatwienia sprawy. W przypadku braku porozumienia
między stronami konflikt rozstrzygał będzie Sąd wskazany przez właściciela obiektu.
20. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednio przepisy
prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
Anulowanie rezerwacji i zwrot kosztów
1. Klient może anulować rezerwację telefonicznie lub pisemnie, drogą elektroniczną.
2. Klient ma prawo do zmiany terminu pobytu, pod warunkiem, że zmiana taka zostanie dokonana
co najmniej na 14 dni przed terminem przyjazdu oraz gdy apartament jest dostępny w nowym
zaproponowanym przez Klienta terminie.
Dopuszczalna jest możliwość dokonania zmian w złożonej rezerwacji w zakresie: okresu pobytu lub
liczby osób w apartamencie. Klient informuje o zmianach jakie chciałby wprowadzić drogą
elektroniczną lub telefonicznie.
3. Jeśli Klient odstąpił od umowy bądź anulował rezerwację w terminie krótszym niż 7 dni przed
planowanym przyjazdem, bądź nie wywiązał się z umowy (brak przyjazdu), usługodawca
uprawniony jest do zatrzymania wpłaconej opłaty rezerwacyjnej lub całości opłaty za pobyt, jednak
każdego Klienta traktujemy indywidualnie.
Brak przyjazdu Klienta lub kontaktu z jego strony w umówionym dniu przyjazdu skutkuje
zwolnieniem apartamentu do ponownej rezerwacji następnego dnia.
4. W przypadku wcześniejszego wyjazdu lub późniejszego przybycia usługodawca nie zwraca pieniędzy
za niewykorzystany pobyt.
OBOWIĄZKI KLIENTA
- Klient jest zobowiązany do zachowania apartamentu w stanie zastanym w momencie rozpoczęcia pobytu. Przestawianie mebli oraz sprzętów RTV/AGD, będących na wyposażeniu apartamentu jest zabronione.
- Gość, jest zobowiązany do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, w tym do przestrzegania godzin ciszy nocnej (od 22.00 do 6.00).
- Organizowanie imprez towarzyskich w apartamencie jest zabronione.
- W apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, używek oraz e-papierosów.W APARTAMENCIE ZAMONTOWANE SĄ CZUJNIKI DYMUW przypadku stwierdzenia naruszenia tego zakazu Gość zostanie obciążony karą umowną w wysokości 500zł. W razie gdy zostanie wezwana straż pożarna Gość pokrywa koszty interwencji strażackiej.
- O wszelkich usterkach powstałych w apartamencie, w czasie pobytu, Gość powinien niezwłocznie poinformować właściciela. Za usterki powstałe z winy Klienta będzie pobierana adekwatna rekompensata pieniężna.
- W przypadku gdy w dniu wymeldowania, stan apartamentu uniemożliwia pobyt kolejnym osobom, na Klienta zostanie nałożona kara pieniężna w wysokości dwukrotności ceny za dobę apartamentu.
- W przypadku zgubienia kluczy od apartamentu Gość jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł. W takim przypadku firma nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Gości pozostawione w apartamencie.
- Liczba osób przebywająca w apartamencie jest ograniczona do liczby zgłoszonej w procesie rezerwacji.
- Właściciel apartamentów nie ponosi odpowiedzialności za usterki i awarie powstałe na terenie budynku lub w apartamencie na które nie ma wpływu i nie jest to podstawą do anulacji lub zmiany ceny za rezerwację.
- Właściciel lokalu nie odpowiada za mienie wartościowe, przedmioty i pieniądze pozostawione w apartamencie.
- Właściciel apartamentów NIE wyraża zgody na możliwość przebywania zwierząt domowych.
- Niezwłocznie po zameldowaniu Klient powinien zgłosić wszelkie stwierdzone nieprawidłowości w apartamencie, w przeciwnym razie może spowodować to obciążenie Klienta kosztami napraw stwierdzonych szkód.
- Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie spowodowane swoim działaniem szkody wynikające z korzystania z odpłatnych lub nieodpłatnych atrakcji, które znajdują się na terenie obiektu, w którym Klient wynajmuje apartament, takimi jak sauna, sale fitness, place zabaw itd.
- Przed wymeldowaniem, właściciel zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego apartamentu. W przypadku stwierdzenia szkód powstałych podczas pobytu Klienta, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy w całości, najpóźniej w dniu wymeldowania.
- Właściciel zastrzega sobie prawo do pobrania kaucji w wysokości 500 zł jako zabezpieczenie pobytu. Depozyt jest zwracany w dniu wyjazdu, w pełnej kwocie o ile w apartamencie nie wyrządzono szkód.
- W sytuacji, kiedy dojdzie do naruszenia porządku w budynku, w którym znajduje się apartament lub gdy dojdzie do zniszczeń apartamentu zastrzega sobie prawo do zatrzymania części lub całości kaucji na poczet wyrządzonej szkody.
- Wcześniejszy wyjazd z przyczyn nieleżących po stronie właściciela apartamentów nie uprawnia do żądania zwrotu kosztów za niewykorzystane świadczenia.
- Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w apartamentach jest zabronione. W przypadku złamania zakazu organizacji imprez, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania rezerwacji, bez obowiązku zwrotu kosztów za niewykorzystany czas pobytu.
- Przy opuszczaniu apartamentu należy pamiętać o wyłączeniu urządzeń elektrycznych i zamknięciu drzwi i okien oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych.
- Zakazuje się wynoszenia z apartamentu znajdujących się w nim rzeczy. Klienci zobowiązani są do dbania o wynajęty apartament w tym: o wyłączanie zbędnego oświetlenia, zakręcanie wody, niezrywanie informacji powieszonych na drzwiach apartamentu.
- Klient zobowiązany jest do utrzymywania oraz zwrotu apartamentu w stanie nienaruszonym, poza zużycie wynikające z normalnej eksploatacji.
- Goście apartamentu w dniu wyjazdu zobowiązani są wyrzucić po sobie śmieci do pojemników, które znajdują się w garażu podziemnym. Zabrania się pozostawianie resztek jedzenia w apartamencie. Sprzęty kuchenne oraz naczynia powinny być umyte.
- Właścicielowi lub innej osobie wyznaczonej, przysługuje prawo wstępu do apartamentu celem usunięcia awarii lub w razie powzięcia uzasadnionego podejrzenia, że Klient narusza zapisy Regulaminu.
- Klient odpowiada za działania i zaniechania wszystkich gości przebywających wspólnie z nim w apartamencie, jak za swoje własne.
- Klient zobowiązany jest do natychmiastowego zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu oraz niezwłocznego pokrycia ich równowartości. Klient ponosi również pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez osoby przebywające za jego zgodą lub wiedzą w apartamencie.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w apartamencie nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową niebędących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących stworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do apartamentu łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
Dane kontaktowe
Apartament BALTICUS, mieści się pod adresem: ul. Promenada Gwiazd 14b/71, Międzyzdroje
Apartament FOREST, mieści się pod adresem ul. Ustronie Leśne 13, Międzyzdroje
Kontakt telefoniczny z właścicielem możliwy jest pod numerem telefonu: +48 663230648
Kontakt pocztą email prosimy kierować na adres balticusmiedzyzdroje@gmail.com
Siła wyższa
- Poprzez siłę wyższą przyjmuje się wszelkie, niezależne od Właściciela firmy M nad M niemożliwe do przewidzenia okoliczności faktyczne, uniemożliwiających wynajem gościom określonego w rezerwacji apartamentu, które to okoliczności są niemożliwe do natychmiastowego usunięcia standardowymi środkami.
- Siłą wyższą są również wszelkie niezależne od podmiotów wskazanych w pkt. 1 okoliczności stwarzające bezpośrednie lub potencjalne zagrożenie wystąpienia uszczerbku na zdrowiu, życiu lub majątku gości.
- Właściciel ma również prawo, w przypadku wystąpienia siły wyższej anulować umowę ze zwrotem uzyskanych świadczeń, z uwzględnieniem kosztów usług już zrealizowanych na rzecz Gości.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż:
Administratorem danych osobowych Klienta jest Może nad Morze, Ewa Jałocha
Miejsca zbierania i przetwarzania danych osobowych: 62-300 Gutowo Małe ul. Za parkiem 5a
Zbierane dane osobowe są przetwarzane zgodnie z art.6 ust.1 lit. a/b/c/d/e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w celu realizacji umowy wynajmu apartamentu.
Dane osobowe Klienta nie będą przekazywane innym podmiotom z wyjątkiem tych, które są uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów obowiązującego prawa oraz tych, które w imieniu Administratora realizują przetwarzanie na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia danych.
Podawanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi.
Każda osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia.
OBOWIĄZKI KLIENTA
1. Klient jest zobowiązany do zachowania apartamentu w stanie zastanym w momencie rozpoczęcia pobytu. Przestawianie mebli oraz sprzętów RTV/AGD, będących na wyposażeniu apartamentu jest zabronione.
2. Gość, jest zobowiązany do przestrzegania godzin ciszy nocnej (od 22.00 do 6.00). Zakaz przebywania gości po godz. 22.00
3. Organizowanie imprez towarzyskich w apartamencie jest zabronione. Za zorganizowanie imprezy towarzyskiej, uciążliwej dla innych lokatorów, Właściciel może pobrać karę w wysokości 500 zł.
4. W apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, używek oraz e papierosów.
W przypadku stwierdzenia naruszenia tego zakazu Gość zostanie obciążony opłatą dodatkową w wysokości 200 zł. W razie gdy gość spowoduje uruchomienie alarmu pożarowego i wezwana zostanie straży pożarna, klient zostanie obciążony kosztami.